Programi i Transparencës
Qendra Kombëtare e Kulturës për Fëmijë, Teatri Kukullave
Hyrje programi i transparences
Rreth Autoritetit
Kuadri Ligjor Rregullator Tekstet e plota
E drejta për tu informuar dhe për tu ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi QKKF
Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të QKKF
Informacion mbi procedurat e prokurimit
Shërbimet që ofrohen nga QKKF
Procedura per hartimin e akteve ligjore
Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i Kërkesave dhe përgjigjeve
Ndihma shoqërore të dhëna nga QKKF
Informacion, dokumente që kërkohen me shpesh dhe që gjykohen të dobishme për publikim
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
- • Struktura organizative/Organigrama
- • Struktura e pagave
- • Funksionet dhe detyrat e QKKF.TK
- • Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e QKKF
- • CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të QKKF, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre.
- • Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të QKKF.TK për të marrë vendime *
- • Legjislacion ndërkombëtar
- • Legjislacion kombëtar
- • Akte nënligjore *
- • Rregullore
- • Kodi i etikës
- • Strategji
- • Raport vjetor
- • Plani i Integritetit
- • Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e QKKF dhe që prek publikun
- • Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
- Koordinatori
- Andi Bici
- E-mail
- info@qkkf.gov.al
- Tel
- 04 223 4473
- Adresa
- Rr. ”Gëzim Erebara“, ish Kinostudio “Shqipëria e Re”, Tiranë, Shqipëri
- Orari
- E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
E premte: 08:00 – 14:00
- E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30
Lista e shërbimeve që ofron QKKF, përfshirë (tarifat, formular aplikimi, afati kohor, procedurë ankimimi, standardet për cilësinë e shërbimit):
Procedurat- mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore-nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AP duhet shtuar si informacion
- • Procedurat- mekanizmat
- Njoftimi dhe konsultimi publik
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi*
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve*
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes*
- Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të QKKF*
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
Shënim: QKKF nuk ka iniciativë për propozimin e akteve ligjore dhe nuk është subjekt i zbatimit të procedurave direkte të konsultimit publik.
• Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga QKKF*
• Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve*
• Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim*
• Procedura e ankimimit*
Shënim: QKKF nuk e ofron këtë shërbim.